මේ අතරතුර මට සංශිප්ත ලෝක ඉතිහාස පොතක් හමුමිය.ඒ පොතේ මන් බොහෝ සේන් සිත් ගත්තේ කාර්මික විප්ලවයෙන් පසු ලෝක ඉතිහසයයි.කලයාගේ ඇවෑමෙන් මගේ කියවීම බොහෝ දුරට රුස්සියානු සාහිත්යට බර විය.එලසම කාලයත් සමග මන් ඒ පොත් වල තිබුන දේශපාලනයට ද ආස කලෙමි.මෙයින් ම විශේෂයෙන් ම ආසා වුයේ ඔවුන්ගේ දේශපාලනය තුල තිබු සමානාත්මතාවයි.ශිෂ්ය දේශපලනයට මා එතරම් ඇලුම් කලේ නැත.නමුත් මිතුරන් අතරේ වූ බොහෝ දේශපාලන කතා වලදී මා වාමාංශික අදහස් දැරීය.
මේ කතා වලදී මාගේ මිතුරෙකුගෙන් පැමිණි අදහසක් නම් "Communism අවොත් පාරේ හිගනෙක් දැකත් ඉතින් මචන් කියන් යන්න වෙනවා උබ එකට කැමතිද ??".ඔහු මට වඩා අවරුදු කීපයක් වැඩිමල් වීමත් ගෙදරින් වැටුන නීති රීති නිසා මා වැඩි දුර තර්ක කිරීමට නොගියෙමි .අතීත කාමියෙකු වූ මම ඉඩ ඇති සම විටම මා අතීතය සමග ජීවත් වෙමි .මේ සිද්දිය හිතට එන සෑම විටම මම මගෙන් අසාගන්නා ප්රශ්නය නම් "සිගමන් යදින්නෙකුට Machan " කීමේ ඇති වැරැද්ද කුමක් ද යන්නයි .ඔහු/ඇයත් අප මෙන්ම ලේ ඇට මස් නහර වලින් සෑදුන මිනිස්සු වේ.මා අද මෙතන සිටින්නේ මාගේ තනි උත්සාහයෙන් නොව මගේ දෙමාපියයන් ,පාසැල හා එහිදී හමුවූ ගුරුවරු , ජිවිතයේ හමු වූ මිතුරන් හා බොහෝ පිරිසකගේ උදව්වෙනි .මා ඉහත කියූ සියලුම කරුණා සම්පුර්න වුවා නම් බෝහෝ විට ඔය පුද්ගලයට ද මීට වඩා හොද තැනක නැවතීමට ඉඩ ඇත.මා සිතන ආකාරයට අපල කාලයට අසරණ මිනිසුන්න්ට කෑම බෙදනවා සේම ලංකාව තුල සිටින අල්පයක් වූ සමහර මිනිසුන් ගේ සිතුව්ලි ත් වෙනස් වුවා නම් මිනිසුන් තුල ඔය සිතේ තියන අපල මිට වඩා ඉක්මනින් අහෝසි වෙනු ඇත තවද ලංකාව මීට වඩා ලස්සන වියද හැක.සිගමන් යදින්නට මචන් කීමේ ඇති වරදක් ඇතැයි තවම මම නොසිතමි.නමුත් සමහර මිනිසුන් එය වැරදියට දැකීමට හේතුව මම තවම සිතමි .....
"සමහර මිනිසුන් ගේ සිතුව්ලි ත් වෙනස් වුවා"
ReplyDeleteසිතිවිලි වෙනස උදාහරණයක් එක්කම කිව්වා නම් තවත් හොඳයි...